h1

Geanta Amaliei – comanda

Mai 18, 2011

8 comentarii

  1. Se mai poate reproduce? La ce pret ajunge aceasta geanta? Crezi ca i-ai putea atasa si doua buzunare exterioare?


    • buna. da, se poate reproduce in mare masura. geanta aceasta este mare, nu e chiar marimea unei posete. e o gentuta de voiaj. dar o pot face si mai mica. pretul..in jur de 55 de lei. buzunare exterioare nu am mai pus pana acum dar cred ca se poate rezolva. Cata


  2. Este foarte frumoasa, am primit ieri pachetul.
    Cata esti geniala, a iesit exact asa cum imi doream.


  3. ma bucur mult ca iti place. sa o porti cu placere


    • Buna, ti-am trimis un mail in care solicitam o comanda mai mare din acest model. Poti te rog sa imi raspunzi sau sa imi dau un nr. de telefon unde ne putem auzi? Multumesc mult,
      Laura


  4. salutare!cum iau legatura cu tine pentru geanta asta?:d


  5. mariusica_93@yahoo.com. nu voi mai avea minute sa te sun.vreau sa o iau cat mai curand.si maine daca poti



Lasă un răspuns

